

Statystyki rynku udowadniają, że klienci kochają konkursy i loterie fantowe, ponieważ mają szansę w nich zdobyć bardzo ciekawe nagrody oraz gadżety firmowe danych marek. Na rynku ciągle ukazują się wiadomości o rozpoczynających się wyzwaniach konkursowych lub loteriach, w których klienci mogą wygrać fajne produkty, wycieczki lub bony. To naprawdę skuteczna forma przyciągania uwagi nabywcy oraz zachęcania go, żeby sięgnął po konkretny produkt. W sytuacji, jeżeli poszukuje się ciekawej formy reklamy, można zdecydować się na podobne działanie, niemniej trzeba zdecydować, czy pomyślniejszą opcją będzie organizacja loterii czy konkursu – .
Wygoda uczestnika przede wszystkim
W sytuacji, jeżeli na uwadze ma się komfort uczestników, lepiej zdecydować się na loterię. Udział w loterii najczęściej związany jest z zakupem jakiegoś towaru, a następnie uczestniczeniu w losowaniu. Losowania zazwyczaj mają charakter cykliczny oraz odbywają się w ustalonym zakresie czasowym.
Jeżeli zainteresował Cię opisywany artykuł, to odnośnik do wpisu pokieruje Cię do podobnych materiałów. Nie ociągaj się tylko kliknij tutaj!
W wypadku loterii organizator bywa zmuszony zapoznać się z aktualnymi przepisami dotyczącymi loterii fantowych. Przepisy te dosyć często się zmieniają więc za każdym razem, jeżeli chce się urządzić taką loterię, trzeba pamiętać o stosownych formalnościach.

Ludzie z wielką chęcią biorą udział w różnych konkursach, jednak pragną mieć zabezpieczenie, że udostępnione dane osobowe będą bezpieczne w bazie organizatora. Nierzadko organizatorzy loterii i konkursów zastrzegają sobie, że dane klienta będą wykorzystywane oraz przetwarzane w celach marketingowych – czy organizacja loterii jest trudna. Ta kwestia została regulowana odpowiednimi przepisami i każdy organizator powinien postępować zgodnie z ich założeniem.