Szukasz sposobu na podniesienie uznania pośród kupujących? Możesz zorganizować loterię losową!

24 września 2018 admin 0 Comments

Właściciele firm oferujących produkty albo usługi, ciągle szukają sposobu, by wzbudzić zainteresowanie pośród konsumentów oraz przyciągnąć ich do siebie. Planuje się różnorodne akcje reklamowe i promocyjne, produkuje różnorakie gadżety i materiały reklamowe. Wyróżnia się jeszcze jedna skuteczna forma przyciągania kontrahentów: konkursy i loterie.

kule do losowania
Klienci lubią loterie!

Statystyki rynku udowadniają, że klienci kochają konkursy i loterie fantowe, ponieważ mają szansę w nich zdobyć bardzo ciekawe nagrody oraz gadżety firmowe danych marek. Na rynku ciągle ukazują się wiadomości o rozpoczynających się wyzwaniach konkursowych lub loteriach, w których klienci mogą wygrać fajne produkty, wycieczki lub bony. To naprawdę skuteczna forma przyciągania uwagi nabywcy oraz zachęcania go, żeby sięgnął po konkretny produkt. W sytuacji, jeżeli poszukuje się ciekawej formy reklamy, można zdecydować się na podobne działanie, niemniej trzeba zdecydować, czy pomyślniejszą opcją będzie organizacja loterii czy konkursu – .

Wygoda uczestnika przede wszystkim

W sytuacji, jeżeli na uwadze ma się komfort uczestników, lepiej zdecydować się na loterię. Udział w loterii najczęściej związany jest z zakupem jakiegoś towaru, a następnie uczestniczeniu w losowaniu. Losowania zazwyczaj mają charakter cykliczny oraz odbywają się w ustalonym zakresie czasowym. W wypadku loterii organizator bywa zmuszony zapoznać się z aktualnymi przepisami dotyczącymi loterii fantowych. Przepisy te dosyć często się zmieniają więc za każdym razem, jeżeli chce się urządzić taką loterię, trzeba pamiętać o stosownych formalnościach.

dane osobowe

Autor: Carol Pyles
Źródło: http://www.flickr.com
Ochrona danych osobowych jest bardzo istotna

Ludzie z wielką chęcią biorą udział w różnych konkursach, jednak pragną mieć zabezpieczenie, że udostępnione dane (hiperłącze do strony) osobowe będą bezpieczne w bazie organizatora. Nierzadko organizatorzy loterii i konkursów zastrzegają sobie, że dane (zobacz wprowadzanie danych) klienta będą wykorzystywane oraz przetwarzane w celach marketingowych – czy organizacja loterii jest trudna. Ta kwestia została regulowana odpowiednimi przepisami i każdy organizator powinien postępować zgodnie z ich założeniem.