Jaki odcień wizytówki wybrać?

20 sierpnia 2020 admin 0 Comments

Projektowanie wizytówek to żmudna praca. Przy projektowaniu dobrej wizytówki należy nie jedynie zwrócić uwagę na rozmiar wizytówki, rozlokowanie elementów graficznych czy wybór czcionki, ważnym elementem przy projektowaniu wizytówki jest również odcień.
Niektóre źródła mówią, że wskazane jest, ażeby wykorzystywać nie więcej niż trzy kolory, ale myślę, iż możemy stworzyć kilka kolorowych wizytówek, które będą bardzo słodkie.

wizytówka kwiaciarnia

Autor: Dave Crosby
Źródło: http://www.flickr.com
Należyte połączenie kolorów uczyni z twej wizytówki ciekawy a także niezapomniany produkt, co jest dobre z marketingowego punktu widzenia. Jeśli zaś użyjesz niewłaściwej kombinacji odcieni dla wizytówki firmowej czy osobistej wówczas nie będą one nawet brane przez klienta pod uwagę i pewnie wylądują w kuble na śmieci.
W dzisiejszym artykule, porozmawiamy o kolorach przy tworzeniu wizytówek. Co oznaczają kolory dla twoich klientów? Jak dobrać odcienie dla branży? Jakie są odczucia spowodowane przez niektóre zabarwienia? Czerwony to bardzo gorący kolor.

Czy wiesz, gdzie jeszcze można odszukać inne tego rodzaju informacje? Jeśli nie, to wejdź na ten link i zerknij na treść (https://www.kancelaria-mackowiak.pl/porady-prawne/odszkodowania-dla-przedsiebiorcow) znajdującego się w tamtym miejscu materiału.

Wiąże się on z werwą, pasją, szybkością, siłą, ciepłem, namiętnością, zagrożeniem, podnieceniem, pożądaniem, przemocą a również serdecznością. Czerwony kolor może faktycznie mieć fizyczny wpływ na osoby, podnosząc ciśnienie krwi a także szybkość oddechu. Czerwone wizytówki są idealne dla tak osób jak: strażak, kaskader dla restauracji albo studia projektowania stron.

Ten tekst Ci się podoba? To odwiedź serwis szkolenia zawodowe opole, a odnajdziesz więcej zbliżonych tematycznie informacji, które również będą fascynujące.

Dla kogo jeszcze taka wizytówka kwiaciarnia to także trafiony pomysł.

Żółty z kolei jest ciepłym odcieniem, i wiąże się z optymizmem, latem, filozofią, niewiernością, kłamstwem, zagrożeniem, idealizmem oraz nadzieją. W projektach wizytówek używając tego odcienia, swym klientom możesz udzielić poczucie pogody ducha.