Wspólnym elementem prawie każdej nowej rozmowy biznesowej jest ofiarowanie wizytówki. Ten nieduży kartonik stanowi pozostawienie otwartej furtki do prowadzonej przez nas firmy. Dlatego też jeżeli naprawdę chcemy pozostawić po sobie dobre wrażenie upewnijmy się, że tego typu kartonik będzie najwyższej jakości.
Jest to szczególnie istotne w wypadku niezwykle prestiżowych zawodów, do których z pewnością moglibyśmy zaliczać różnego typu adwokatów. Dlatego też nie ma nic dziwnego w tym, że w tego typu kwestii, jak wizytówki radca radca prawny wrocław prawny z pewnością także dba o każdy szczegół. Mowa tu o tego typu czynnikach jak gatunek, czy gramatura papieru, format oraz naturalnie projekt graficzny. Na szczęście aktualnie świat poligrafii jest w stanie wyjść na przeciw nawet najbardziej wysokim wymogom klientów. Wystarczyłoby wyobrazić sobie wizytówkę o wysokiej gramaturze, np. 300 albo 350 g. Mogłaby być ona czarna oraz mieć przestrzenne złote napisy z nazwą kancelarii, nazwiskiem prawnika i wszystkimi danymi teleadresowymi. Ale to nie wszystko. W obecnych czasach są wizytówki, które posiadają specjalny nadajnik. Jeśli przyłożymy wizytówkę do smartfona, to kontakt do właściciela wizytówki będzie natychmiast zapisany do kontaktów w smartfonie klienta.

Źródło: http://www.flickr.com

Źródło: http://www.flickr.com
Należałoby zainwestować w takie rozwiązanie, gdyż jest ono w stanie zrobić o wiele więcej. Przy pomocy tylko zbliżenia, mogłoby przesłać dowolnie zaprogramowane dane, np. stronę www, nr telefonu, czy adres biura.
W czasie gdy inne osoby po przekazaniu wizytówki bezowocnie czekają na jakikolwiek kontakt, ta osoba, która dostanie nowoczesną wizytówkę będzie się nią chwalić przed wszystkimi. A warto wiedzcie, że 1 lipca 2015 roku został wprowadzony nowy regulamin etyki radców prawnych, który definiuje, jakie formy promocji są w wypadku tego zawodu dopuszczalne.
Categories:Bez kategorii