
Zaciekawił Cię ten wątek? Więc wejdź w link do serwisu wycena nieruchomości i ciesz się kolejnymi tekstami. W razie jakiś wątpliwości – odezwij się do nas.
Kierowanie przekazu do masowego odbiorcy – bezkształtnego, przeciętnego obywatela posiada co prawda własne zalety, jednakże nie za każdym razem się sprawdza. Poza tym, kierując reklamę do jednostek, jest duża szansa na sukces. Sęk w tym, że trzeba dysponować danymi na jej temat, i nie chodzi tu tylko o fundamentalne dane socjodemograficzne, lecz też o nawyki, upodobania oraz zachowania nabywcy. Przed powstaniem Internetu tenże głęboki wgląd był właściwie niewykonalny. Przedsiębiorstwa wykorzystujące marketing bezpośredni (telefon) mogły znać jedynie adres, płeć a także wiek odbiorcy. Czasem udawało się także zdobyć informacje o rocznym dochodzie. A kiedy ludzie zaczęli masowo korzystać z netu, biznes otrzymał dwa cenne atuty: po pierwsze dostał nowy kanał marketingowej komunikacji, a po drugie – przebogate źródło informacji na temat potencjalnych a także aktualnych klientów.
