Oczywiście trzeba promować się w przerwach reklamowych! Jeśli powiedzmy posiadamy lokal gastronomiczny w Suwałkach – to tylko losowy przykład, bez wątpienia interesować nas powinna opcja kupna reklamy w lokalnych stacjach radiowych. W dalszym ciągu regionalne stacje radiowe nieźle się trzymają na powierzchni, nie jest powiedziane, że liczą się tylko wielkie, ogólnopolskie spółki medialne. To znakomita wiadomość dla wszystkich tych przedsiębiorców, którzy chcieliby promować swoje usługi, produkty, lecz jakby nie patrzeć ich głównym celem nie jest zbytnie szastanie forsą.
Generalnie jingle w stacjach radiowych są typowe: czyli nic niestandardowego. Jednakże to akurat żadne przewinienie, bo głównym celem reklamy jest przekazanie słuchaczom oferty. W niektórych branżach, w szczególności jeśli to lokalna firma, bez ogólnopolskiego zasięgu, takie fajne jingle są całkowicie bez sensu. To zwłaszcza widać kiedy przesłucha się reklamówki dot. wszelakich medykamentów dostępnych bez recepty. Choć mimo wszystko jingle radiowe muszą być bardzo dobre pod względem jakościowym, w końcu nie po to inwestujemy kasę w reklamę . No czyż nie jest jakoś tak? To retoryczne zapytanie.
Zapamiętajmy, że chociaż reklama w radiu ma sporo zalet, to tak czy siak dywersyfikacja działań reklamowych jest czymś wymaganym. Czyli mowa o tym, iż przydałoby się w taki sposób się reklamować, aby nie być tylko skupionym na radiu. Tak musi być.