Od 1998 łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania zadowolenia konsumentów w grupę splatających się usług i korzyści. Pracujemy dla najpopularniejszych marek, realizując kompleksowe analizy jakości obsługi konsumenta. Co miesiąc wykonujemy tysiące badań Tajemniczy Klient, dokonujemy sprawdzenia standardów obsługi, analiz form komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, umożliwiających porównanie przedsiębiorstwa, by poznać ich silne i słabe strony, a także okazje i zagrożenia pod kątem możliwości bezpośrednich konkurentów.
Mając prywatną działalność ważne jest, aby zatroszczyć się głównie o to, żeby miała ona klientów. Nie jest to oczywiście nic zaskakującego, bo to jest nadrzędnym zamiarem każdego przedsiębiorstwa.
Fundamentem władzy w obecnym świecie jest informacja. Wiedza odnośnie tego w jaki sposób funkcjonuje dany system daje nam spore możliwości i przewagę nad osobami, które takiej nie mają. Im więcej posiadamy informacji na dany temat tym lepiej, a jeżeli mowa o bardzo ważnym temacie jakim są chociażby podatki, to z całą pewnością musimy zadać sobie trud aby pojąć wszelkie zasady którymi kieruje się świat podatków w Polsce.
Po pierwsze powinniśmy dążyć do zebrania możliwie wielkiej wiedzy odnośnie systemu podatków.