Reklama na telebimie, czyli jak efektywnie pozyskiwać sympatię nowych nabywców

Każdy kto co najmniej jeden raz usiłował zmagać się z wymagającym działaniem, jakim jest prowadzenie własnego zakładu czy sklepiku lub małego kramu na sąsiednim placu handlowym, ten doskonale wie, że nie jest to lekki kawałek chleba.

reklamy
Autor: Alex Goodkind
Źródło: http://www.flickr.com
Nabywcy są coraz bardziej kategoryczni i za niewielką cenę chcieliby kupić jak najlepszy artykuł lub towary w większej liczbie. Nie bez jakiegokolwiek znaczenia bywa również konkurencja, która niekiedy proponuje asortyment o dużo bogatszy, a nawet w niedużych cenach. Stąd wielu sklepikarzy wpisuje w sieć np. hasło telebim raszyn aleja krakowska i liczą, że w ten prosty, ale i jednocześnie dość kosztowny, sposób wyprzedzą konkurentów.Reklama na telebimach, podobnie jak w przypadku bilbordów, musi zostać odpowiednio przedstawiona - w przeciwnym przypadku taka forma promocji nie przyniesie oczekiwanych rezultatów. Oszczędność przekazu bywa w tym przypadku kluczem do sukcesu. W końcu telebim zwraca na siebie uwagę już samą prezencją, a wiadomości o konkretnej firmie bywają pokazywane jedynie przez chwilę. Z jednej strony wyrazistość bywa już zagwarantowana w samej formie przekazu, a z drugiej jaśniejące tablice przykuwają wzrok każdego spacerowicza.Jeżeli któryś z finansistów zapragnie reklamować się w taki właśnie sposób, to jest zmuszony również wybrać odpowiednią dla siebie lokalizację, tzn. idealną sytuacją byłaby taka, żeby reklama na telebimie trafiała do dokładnie określonego klienta. Na przykład, do centrów handlowych przychodzą całe familie, zatem telebim znajdujący się nieopodal wejścia powinien przedstawiać opracowane oferty dla tego typu klientów - strona .



To oczywiście sytuacja czysto hipotetyczna, lecz sprawa lokalizacji bez wątpienia jest niezwykle istotna.
Jeśli weźmiemy pod lupę hasło telebim raszyn aleja krakowska, to szybko powinniśmy sobie uświadomić, że to miejsce jest w miarę uniwersalne - codziennie głównymi szosami miast przejeżdżają tysiące, o ile nie dziesiątki tysięcy samochodów, w których podróżują potencjalni nabywcy w różnym wieku i o różnym statusie. Nie ma zatem żadnej potrzeby, żeby nazbyt długo zastanawiać się, czy taka lokalizacja jest odpowiednia. Zresztą agencje reklamowe dbają o to, żeby telebimy znalazły się w tak ruchliwych zakątkach.
February 05, 2018