Musisz udzielić sobie odpowiedzi na pytanie, czy dane, które omawiają przedstawiany temat, są wystarczające. Jeżeli nie, to przejrzyj stronę www, która ma ważne wiadomości.
Dla mężczyzn określa czy muszą chodzić do pracy w garniturze, czy dozwolone są dżinsy, mówi na przykład o tym, że niedopuszczalne jest sportowe obuwie i inne tego typu sprawy.
Zazwyczaj dress code mają duże firmy, banki, salony telefonii komórkowej – ogólnie mówiąc miejsca, gdzie przewija się wielu kontrahentów i gdzie każdy pracownik jest wizytówką firmy. Spójrzmy prawdzie w oczy – czy potraktujemy na serio pracownika banku ubranego w spodenki, klapki i koszulkę? Raczej nie. Do pracy bezpiecznym kompletem zawsze jest bluzki damskie i spódnice. Decydujmy się na bluzki koszulowe, bez bogatych ozdobnych elementów, żabotów i błyszczących guzików. Prostota jest zawsze w cenie, zawsze jest elegancka i zawsze wypadniemy doskonale.
Odpowiednia długość spódnicy – to okolice kolana. Nieco przed kolano, lekko za – w zależności od naszych upodobań. Unikajmy minispódniczek, szczególnie, gdy musimy przemieszczać się po biurze, sięgać po segregatory z dokumentami umieszczone na wysokich półkach itp. spódnica podciągająca się praktycznie do pasa nie doda nam profesjonalizmu. Dobry zestaw to również proste spodnie i eleganckie tuniki damskie. Jeśli nie będzie hippisowsko zjeżdżać nam z ramienia – spokojnie jest odpowiednia do biura. Nie wymagają wiele dodatków, w chłodniejsze dni trzeba zaledwie zarzucić na wierzch marynarkę i gotowe. Oczywiście pamiętajmy by miały właściwą długość i nieduży dekolt. Zwracajmy uwagę też na okrycia wierzchnie. Zwisająca z naszego oparcia wystrzępiona, imprezowa i ozdobiona ćwiekami kurtka damska nie będzie dobrze o nas świadczyć, nawet jeśli jesteśmy ubrane w garnitur.
Ta oferta zatrudnianie cudzoziemców jest niesamowicie atrakcyjna i jeżeli szukasz więcej informacji na prezentowaną tu problematykę, to znajdziesz je tutaj.
Na wierzch oczywiście płaszcz męski na chłodniejsze dni. W płaszczu każdy pan prezentuje się elegancko. Jeżeli chcesz przeczytać innego typu porady na temat pracy i HR-u, wejdź na